Categorieën
Recensies

Recensie als de morgen begint

Vandaag heb ik een recensie voor jullie over het boek ´als de morgen begint´. Hij is geschreven door Laura Diane en uitgegeven door clavis. Bedankt Clavis voor dat ik dit mag recenseren. LET OP dit is een DEEL 2!! Heb je deel 1 nog NIET gelezen, dan raad ik je aan om deze recensie niet te gaan lezen.

https://libris.nl/boek?authortitle=laura-diane/als-de-morgen-begint–9789044840643

Waar gaat het boek over??

Het boek gaat over Lya Marlow. Ze is nog net op tijd ontsnapt. Nu gaat ze onderzoeken of het gerucht waar is over de rebellen. Samen met haar vrienden en vriendinnen gaat ze op pad. Onderweg komen ze verschillende obstakels tegen. En wat voor leugens heeft de koning nog meer verspreid? En zijn de rebellen echt en kunnen ze de koning verslaan? Dat lees je allemaal in dit spannende vervolg van als de nacht eindigt.

Wat vond ik van het boek??

Ik vind het boek een super leuk vervolg. Er zat een hoop spanning en sensatie in. Je begint met het boek waar deel 1 is gestopt is. Ik moest wel lachen om de zin met nu regent het vloeibare zonneschijn. Zo noemt mijn vader soms ook regen. Je merkt dat Lya een grote groei heeft doorgemaakt. Ook heb ik veel gelachen om de gebeurtenissen onderweg naar de rebellengroep. Ik heb gelachen om het personage V. Dat is in het verhaal een optimistische man. Ik heb echt genoten van het boek. Je merkt echt dat Laura gegroeid is in dit boek. En op het einde wou ik nog meer lezen, want ik wou geen afscheid nemen van de personages. Ik wil nog een novelle over hoe het verder gaat.

Mijn beoordeling van het boek.

Ik geef het boek 5/5 sterren, want ik heb er echt lopen genieten. En iedereen is toch dol op de gebeurtenissen tussen Lya & Devan. Ik heb weer de link naar het boek bij de foto geplaatst. Ik hoop jullie volgende week terug te zien en dan heb ik voor jullie een recensie over het boek sterrenvlucht.

Plaats een reactie